10 Unelte de Marketing pentru o Afacere de Acasa

0
1334

Multi dintre cei care au o afacere cu sediul in propria casa considera ca marketingul reprezinta o cheltuiala inutila, dar nimic nu poate fi mai departe de adevar.

Neavand la dispozitie o vitrina care sa atraga clientii sau oportunitati de a genera afaceri instantaneu, acest gen de afacere are nevoie de cat mai mult marketing, ceea ce il face o investitie necesara.

Daca nu faceti reclama afacerii dvs., clientii nu vor afla despre aceasta si implicit, atat succesul cat si profitul vor avea de suferit. Mai mult, a fi antreprenor nu este un lucru usor, tocmai de aceea recomandam cu caldura urmarea unor cursuri de formare profesionala, pentru a va asigura ca porniti la drum cu tot „arsenalul” de care aveti nevoie!

Asadar, haideti sa vedem care ar fi 10 unelte de marketing pentru a afacere cu sediul acasa!

1. Mesaje directe 

Odata cu aparitia marketingului prin email, trimiterea de scrisori a cazut in dizgratie, insa, ramane o metoda ieftina de a face publicitate pentru multe industrii.

Pentru a avea succes, scrisoarea dvs. ar trebui sa arate profesional si sa aiba un slogan bun. Angajati un copywriter profesionist si un designer grafic daca aceste abilitati sunt peste puterile dvs.

In functie de cerinte si nevoie, puteti negocia un pret bun cu privire la design, logo sau slogan.

2. Mesaj vocal 

Poate ca nu v-ati gandit inca la asta, dar achizitionarea unui robot telefonic pentru a prelua clientii si a-i tine pe linie cat timp discutati cu altcineva va poate ajuta in a nu pierde acei cativa clienti care in caz contrar, s-ar lovi de un ton de apel ocupat.

In acest sens, si mesajul de intampinare al robotului dvs. telefonic va poate ajuta sa va promovati afacerea atunci cand este utilizat corect.

Asigurati-va ca mesajul furnizeaza informatii in plus despre servicii sau produse, pentru ca de multe ori, clientii pot afla informatiile necesare doar din a discuta cu robotul, acesta putand sa lucreze pt dvs. chiar si in mijlocul noptii.

3. Brosuri 

Brosurile sunt inca o modalitate eficienta de a va prezenta produsele sau serviciile noilor clienti.

Acestea sunt relativ ieftine si usor de printat si pot fi distribuite prin posta sau lasate chiar la receptiile centrelor de afaceri sau hypermarket-urilor.

Este important de stiut ca o brosura cu un aspect profesional dar care iese si in evidenta poate convinge potentialii clienti sa va incerce produsele.

Comunicat de presa pentru afacere de acasa

4. Comunicat de presa 

Singurul lucru care este mai bun decat publicitatea ieftina este publicitatea gratuita si, un comunicat de presa bine sincronizat si profesional poate avea exact acest rezultat.

Sincronizand lansarea unui produs sau a unei promotii cu un eveniment local sau national, puteti sa-i convingeti pe editori sa va includa comunicatul de presa pe suportul lor media, fie el ziar, website, radio sau televiziune.

De asemenea, daca optati pentru comunicatele de presa online, veti culege roadele si cu mult timp dupa terminarea promotiei, intrucat articolul odata publicat, nu va fi scos decat cu inchiderea definitiva a site-ului in cauza, dandu-va inca un plus in fata sistemului de indexare si afisare al rezultatelor pe Google.

5. Studii de caz 

Studiile de caz nu sunt folositoare doar pentru aplicatiile stiintifice. Studii asupra produselor dvs. in actiune va pot ajuta potentialii clienti sa cunoasca mai multe despre produsul dvs. si sa faca o alegere informata inainte de a cumpara.

6. Referinte 

Referintele sunt probabil cel mai bun mod de a gasi noi clienti. Daca faceti ceva bine, sansele sunt mari ca lumea sa vorbeasca despre dvs.

Oferirea unor servicii excelente clientilor dvs. va va asigura clienti multumiti care sunt dispusi sa vorbeasca despre dvs. prietenilor si colegilor lor.

Interviu radio afacere de acasa

7. Interviuri la radio 

Daca puteti vorbi coerent despre produsele si serviciile dvs. si sa le legati de evenimente curente, interviurile la radio sunt o modalitate excelenta de a atinge o audienta mare si sa va imbunatatiti baza de clienti.

8. Programe afiliate

Programele afiliate online sunt una din cele mai eficiente metode, din punctul de vedere al costurilor, de a va face reclama produselor dvs. Este la fel ca a beneficia de agenti de vanzare, dar fara chinul de a conduce angajati.

Mai mult, prin afiliere puteti beneficia si de o imbunatatire a pozitiei pe care site-ul dvs. este afisat pe Google, intrucat, in functie de modul de afiliere, cu cat mai multe site-ul directioneaza clienti in mod natural catre dvs., cu atat Google va percepe site-ul dvs. ca unul relevant si important pe nisele pe care afiliatii le sugereaza.

Creare website afacere de acasa

9. Un site web bine facut 

Site-ul dvs. web va fi prima impresie pe care o va crea compania dvs clientilor dvs., asa ca faceti-va un site placut, rapid si usor de utilizat.

De asemenea, ar trebui sa furnizati informatie in legatura cu produsele si serviciile companiei dvs., intr-o maniera clara si intuitiva. Multa lume prefera sa-si faca cercetarile online inainte de a cumpara ceva, asa ca asigurati-va ca site-ul dvs. lasa impresia care trebuie.

Ca un test al calitatii, incercati sa folositi site-ul ca si cum ati fi propriul dvs. client, si asigurati-va ca puteti gasi toate informatiile pe care un client real le-ar dori inainte de-a plasa o comanda sau lua legatura cu dvs.

10. Publicatii online sau newsletter-uri 

Atunci cand furnizati informatii interesante si educative legate de produsele dvs., puteti transforma abonatul intr-un client fidel.

Daca nu aveti timp sa va ocupati de propria publicatie online sau de propriul newsletter, puteti inscrie articolele dvs. intr-o alta publicatie.

Atunci cand sunteti perceput ca un expert care detine cunostintele necesare, potentialii clienti vor sti ca se pot baza pe dvs. pentru a obtine informatii si produse de calitate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here